sreda, 3. september 2014

MORE, MORE in SONCE in ŠIBENIK

Pa še vtisi z morskih počitnic:

SILVIJA: Morje, vreme, naš izlet na Krapanj, ko je bila nevihta - vse to mi je bilo všeč. Zelo sem uživala v hrani v Guštu, odkrila sem temnega Tomislava ;-) (pivo). Izboljšala sem plavalni slog žabe pod vodo brez ščipalke na nosu. Želim si, da bi bile morske počitnice daljše (vsaj do Splita) in da mi drugo leto ne bi bilo treba k zobozdravniku.

 ADO: Sem "ornk" plaval, Maja me je gledala, mi je kupila masko.

BRIGITA: Ko pridem skozi tunel sv. Roka, mi je vse všeč. Vesela sem, da z Adotom nisva končala v Bosni (Ado je Brigito celo pot do morja opozarjal, naj zavije desno, v Bosno), naučila sem se skakati bombico, ker je to edino ustrezalo mojim kopalkam, jedli smo najboljšo pico na Zlarinu. Imela sem močno podporo spremljevalk, ki so me zelo lepo oblekle za mojega moža (nova "oblekca"). Mici me je dvakrat dezinformirala - glede časa prihoda in poti do apartmaja. Ubogljivo sem sledila odgovorni za skupino in pripeljala skoraj v Vodice...

IRENA: Plavala sem, Matejo sem špricala, hrana mi je bila všeč, pojedla sem celo pico, od Maje sem dobila za darilo copate za v morje, to je zelo lepo darilo.















MATEJA: Všeč so mi bili sprehodi po Šetnici sv. Anteja in razgled nad kanalom, nevihtna plovba z otoka Krapnja, potepanje po Šibeniku... Krasno mi je bilo  skakati z  Metodom v morju in plavati z Adotom , zvečer pa v dobri družbi soasistentk in Tomislava poklepetati o tem in onem. (Tudi držanje svečke ni težko opravilo, če se ob tem lahko nasmeješ).

MAJA B.: Tako. V redu je bilo, da sem skočila v vodo, da sem dobila majčko od mojega lepotca. To mi je bilo všeč, da sta bili Mateja in Mici svečke (ki sta "svetili" Maji in Adotu), Brigita je bila pa ljubosumna, ker sva se midva z Adotom držala za "rokce". Z Ireno in Mici smo šle iskat mojega lepotca (in Brigito, seveda).

MICI: Meni je bilo tudi lepo na morju, ker ni bil nihče slabe volje. Lepo mi je bilo biti "motorček" za Ireno (v morju pri plavanju), spremljevalke so bile dobra ekipa.















BERNARDA: Vse mi je bilo všeč - kopanje pa v mestu pa ladja ...

 METOD: je užival v morju, skakal, se potapljal in ko je postal utrujen, se je pustil  nositi, zibati ...na morskih valovih. Zelo rad je po-jedel sladoled, prav pogumno se je držal na obeh izletih z ladjico na otoka.





zapisala Mateja TdZ
foto: Stefano




Ni komentarjev:

Objavite komentar