torek, 30. september 2014

MAJINE NOVIČKE - OBISK V AVSTRIJSKI REZIDENCI

V četrtek, 25. septembra  se nas je ena skupina z Barke odpeljala v Ljubljano v avstrijsko rezidenco. Povabila nas je Martina Koja, žena avstrijskega veleposlanika v Sloveniji.
Tam je bilo že veliko žensk. Na omarici v dnevni sobi so bili razstavljeni nakit in ruti podjetja Freywille. Najprej je nekaj povedal Klemen, potem še jaz in na koncu Rozi. Govorila sem o Barki. Dobro sem se počutila, bila sem sproščena. Gospa Martina je razložila, kako se bodo izdelki prodajali in da bo ves zbrani denar namenjen za našo skupnost (Klemen je povedal, da bomo plačali novo ogrevanje v hišah).
Potem sta dve gospodični opisali, kako so narejene zapestnice in ogrlica ter ruti. Mis Slovenije je še vsaki gospej  pokazala vsak izdelek posebej. Nakupovanje je bilo v tišini. Kdor je želel kaj kupiti, je oddal listek s svojo ceno. Na koncu so oznanili srečne nove lastnice lepih dragocenosti.
Pogovarjala sem se z ljudmi, ki jih nisem še poznala.
Postregli so nam z jabolčnim zavitkom, čokoladno dunajsko torto, smetano in sokom. Zahvalili smo se za povabilo in gospodu Wille-ju podarili predpasnik "Super šef". Pred odhodom smo se slikali z gospo Martino in njenim možem.
Bilo je lepo in če bo še kakšna priložnost, se bom spet javila.

Barkina ekipa z gospo in gospodom Koja v avstrijski rezidenci

Maja se je z Barkinim svečnikom zahvalila ga. Martini


























nakit in ruti Freywille














zapisali Maja Predovič in Mateja Tomšič de Zarate

Ni komentarjev:

Objavite komentar