sreda, 15. junij 2016

ŠE NEKAJ VTISOV IZ VIPAVE


ADO: Vseje bilo zelo lepo. Pil sem rdeče vino. Jedli smo meso in torto.



ROK DOKL: Všeč mi je bilo, ko smo šli na sprehod do potoka. Sem skočil in sem padel na pesek. Blaž in Herve sta mi pomagala vstati. Najbolj všeč mi je bilo praznovanje piknika, ker so dobro kuhali.

MAJA B.: Sestra od ga. Terezije je prišla k nam na vozičku. Bilo mi je lepo, ker je bila z nami vnukinja Kristina na sprehodu, vnuk Janez pa je igral na harmoniko. Zapeli smo ji Vse najboljše pa Dan ljubezni in Marijino pesem.



MARINKA: Všeč mi je bila harmonika, jedla sem kruh, čevapčiče in tortice. Pila kavo. Sem imela lepo posteljo za počivat. 



KRISTINA: Nisem mislila, da sem še tako pogumna in sem šla v hrib do studenca, kjer se ljudje žegnajo s tisto vodo. Prijateljica od ga. Šček mi je pomagala hoditi.



HERVE: Meni je bil všeč mlinček in ko sem osvežil z vodo Bogota.

STANE: Bil sem z Majo P. In smo šli krajšo pot. Naredila sva eno fotko, na enem cvetu je bil polž. Držala se je za mene, ker ni imela palic. In fotografiral sem tudi.



TANJA: Všeč mi je bilo, ko je Janez igral na harmoniko. Bom še šla. Mlinček na vodi mi je bil všeč, tudi sprehod pa dobri piškoti na mizi. Na koncu je bila sadna torta.



SLAVKO: (s pomočjo Herveja): Všeč, ko je šel z Blažem in Bernardo na sprehod po gozdu, piškoti, kava.

METOD:: (s pomočjo Mojce): Veliko je jedel, dobri piškoti in češnje so bili. Peljal se je z gasilskim kombijem in plesal z Janiko.


1 komentar:

  1. Potrebujete posojilo za dolg za plačilo računov?
    Danes danes prevzemite nadzor nad svojim dolgom
    Na voljo zdaj ponudba posojila za širitev poslovanja?
    Ali potrebujete posojilo za plačilo računov?
    Potrebujete posojilo?
    Potrebujete osebno posojilo?
    Posojilo za širitev poslovanja?
    Zagon podjetja, Izobraževanje,
    Posojilo za konsolidacijo dolgov
    Posojila s trdim denarjem
    Posojilo za kaj?
    Ponujamo posojilo po nizki obrestni meri 3%
    Posojilo brez bonusa,
    Pišite nam: financialserviceoffer876@gmail.com
    Pokličite ali nam dodajte v aplikaciji +918929509036

    OdgovoriIzbriši