nedelja, 5. junij 2016

MAJINE NOVIČKE

V  sredo,  1. junija  smo  imeli  na  obisku  ženski pevski zbor Rožmarinke  z Doba.  Pripeljala   jih  je  Marija  Pezdirc,   ki vodi  ta  pevski  zbor.  Zraven  je prišla  tudi  naša Lucija,  ki  tudi  poje,  in  Lucijin oče Miran, ki je igral  na harmoniko.  Kar  veliko  pesmi  so  zapele  Rožmarinke.  Prišle  so  ob devetih
in  nam  je  bilo  lepo.  Ko  so  končale nastop,  smo  tudi  Stanetu  Grandljiču zapeli  za  rojstni  dan, ker ga ima prav 1. junija.

2.  junija  so  prišle  tri  študentke s Hrvaške.
Ime jim  je Kristina, Damira in  Marja.  Ena od teh  punc  je  bila  v  lesni delavnici in  je z  mano  brusila  trto.  Jaz sem jo učila,  kako  se  brusi.  Razložila  sem  ji,  kako  se  ravna  z "olfa" nožem.  Pa  malo  slovensko  sem  jo naučila,  ker  me  je  spraševala  in sem  kar opazovala,  če  bo  pravilno odgovorila.  Vsem  trem  sem pokazala  kapelo, Janikino delavnico in lesno  delavnico. Hrvatice  so  prišle  za  tri  dni  in so ostale do  sobote, 4. junija. V petek so dobile vsaka po eno svečko.

Danes (petek)  se  je  Kaja  Hribar  poslovila, ker je zaključila prakso.  Nam  je podarila sliko, ki jo je naredila sama.  Na  sliki  je  narisala   konja. Mi smo ji dali  za spomin  torbico,  ki so jo naredili v tkalski delavnici.
Kaja  je  bila  z nami  tri  tedne,  veliko  nam  je  pomagala.
 
zapisali Maja P. in Mateja TdZ

1 komentar:

  1. Potrebujete posojilo za dolg za plačilo računov?
    Danes danes prevzemite nadzor nad svojim dolgom
    Na voljo zdaj ponudba posojila za širitev poslovanja?
    Ali potrebujete posojilo za plačilo računov?
    Potrebujete posojilo?
    Potrebujete osebno posojilo?
    Posojilo za širitev poslovanja?
    Zagon podjetja, Izobraževanje,
    Posojilo za konsolidacijo dolgov
    Posojila s trdim denarjem
    Posojilo za kaj?
    Ponujamo posojilo po nizki obrestni meri 3%
    Posojilo brez bonusa,
    Pišite nam: financialserviceoffer876@gmail.com
    Pokličite ali nam dodajte v aplikaciji +918929509036

    OdgovoriIzbriši