torek, 7. junij 2016

MALO ZA ŠALO

Rok Drobne:" Mojca, veš, da bo Boris očka postal?"
Mojca:" Pa se je že poročil?"
Rok:" Ah, ne, poročajo se "človeki".
Mojca:" Kaj pa je Boris?"
Rok:" Ja Boris je šimpanz vendar".

Klemen praznuje 40 let. Barkači se udeležijo praznovanja.
Rok Drobne pove Mojci:" Veš koliko daril je dobil."
"Kaj pa?" vpraša Mojca.
"Flaše, sladkarije, jaz sem mu dal pa fračo", pove Rok.
"Fračo?", se začudi Mojca. "Kakšno, leseno ali kovinsko?"
Rok nekaj časa premišljuje, potem pa pravi:" Tako kot so salame."
Po nekaj minutah premišljevanja Mojca spet vpraša;" A misliš kračo?"
"Ja, kračo, kračo," odgovori Rok.

Herve pride v delavnico po Bogota.
"Gremo WC pospravljat."
Bogo ves prestrašen:" Kaj bo pa mama rekla."

zapisala Mojca Bolhar

1 komentar:

  1. Potrebujete posojilo za dolg za plačilo računov?
    Danes danes prevzemite nadzor nad svojim dolgom
    Na voljo zdaj ponudba posojila za širitev poslovanja?
    Ali potrebujete posojilo za plačilo računov?
    Potrebujete posojilo?
    Potrebujete osebno posojilo?
    Posojilo za širitev poslovanja?
    Zagon podjetja, Izobraževanje,
    Posojilo za konsolidacijo dolgov
    Posojila s trdim denarjem
    Posojilo za kaj?
    Ponujamo posojilo po nizki obrestni meri 3%
    Posojilo brez bonusa,
    Pišite nam: financialserviceoffer876@gmail.com
    Pokličite ali nam dodajte v aplikaciji +918929509036

    OdgovoriIzbriši