nedelja, 16. november 2014

MAJINE NOVIČKE

V četrtek, 30. oktobra so nas obiskali Toni Vučajnk z vnukinjo Izabelo in Tomaž iz VDC Tončke Hočevar iz Ljubljane.  Bila sem zelo vesela. Tomaža sem peljala v lesno delavnico in sem mu pokazala naše izdelke. V gozdarski delavnici je bilo še vse razmetano, zato nisem mogla veliko razlagati. Šla sva tudi v kapelo. Razložila sem mu, da imamo molitve in mašo. S svojim  obiskom me je presenetil. Ampak držal je obljubo in res prišel. Tomaž je po poklicu specialni pedagog. Kupil je eno svečko, eno pa sem mu dala v dar za prvi obisk. Zame je zelo pomembno, da prihajajo k nam novi ljudje.
Toni je kupil torbico in predpasnik za vnukinjo Izabelo. Tudi njemu smo podarili svečko.
Po dolgih mesecih je prišla z bolniške tudi Kika. Zelo veseli smo jo bili, ko smo jo videli. Zdaj je dopoldan v prvi hiši.
Saša Lončar, ki je vodila našo gibalno delavnico med Natašino bolniško, je prišla po 100 sveč. Naročila jih je že februarja, do začetka jeseni pa nam jih je uspelo narediti. (bravo Jernej in cela svečarska ekipa!!!) Jaz sem kar ponosna na to. Sašo sem povabila tudi na naš Miklavžev sejem. Super bi bilo, če bi prišla!


zapisali Maja Predovič in Mateja TdZ

Ni komentarjev:

Objavite komentar