nedelja, 29. julij 2018

TABORNIŠKE POČITNICE

Čakali smo in čakali, letos pa tudi dočakali - prve Barkine počitnice v kampu pod šotori!
Pet nadobudnežev se nas je v ponedeljek, 16. julija, s polnim Berlingotom taborniške opreme, dobro voljo in zaupanjem v lepo vreme odpravilo v kamp Jelinc v Trenti, ob prelepi reki Soči.
Prva preizkušnja je bil vzpon do poličke pri izviru Soče, še prej pa štetje serpentin na Vršič in srečanje s starim Vitrancem pri Jasni v Kranjski Gori.
Šotore smo postavili v "rekordnem času" 45 min, čeprav je bil eden od treh "avtomatski" (v 5 sekundah se razgrne in postavi sam). Kriva je bila seveda kamnita podlaga, ki nam ni dovolila zabiti klinov ...
Jedli smo po taborniško, vsak iz svoje skodelice in s svojimi vilicami. Brigita je že pred odhodom skuhala golaž, enkrat smo pekli čevapčiče, enkrat kurja bedrca,...
Oba Roka sta se izkazala kot odlična kandidata za pastirja in sta zadnji večer v stajo (skoraj) sama prignala čredo ovac.
Lucija je navdušeno prepevala, ko smo se zvečer ob tabornem ognju zbrali popotniki in poslušali melodije različnih narodov.

In še nekaj vtisov:
Rok Dokl: Grmelo je, spominjalo me je na grškega boga Zeusa. Včeraj sem bil utrujen. Vesel sem bil, ker smo se pogovarjali. Všeč mi je pecivo od Marije (Pezdirc). Rok mi je posodil kapo s šiltom. Jedli smo robide. Roku sem pomagal gnati ovce. Všeč mi je, kako se dela ekološki sir, bio sirotko. Sem šel do slapa (Kozjak). Prečudovito, da sva spala skupaj z Drobnetom. Presenečen, da sem pomagal postavljat šotor.
Rok Drobne: Všeč, ker sem videl zeleno vodo, ki je prihajala direktno k nam (Soča), slikali smo se pred zlatorogom. Sem tekel za ovcami. Bojim se višine (premična brv nad Sočo). Všeč so mi oslički. Ko me je Pika gledala (v Bovcu ) naravnost v oči, da mi je srce skoraj počilo.
Lucija Pezdirc: Prvič sem postavljala šotor.  Všeč, ko smo šli v kapelo (h g. Ipavcu), da smo se skupaj pred kapelo slikali. Gospa nam je lepo povedala, kako se dela sir. Pri slapu sem sestavljala kamenčke (postavljala možica). Gledala, kako so otroci (v kampu) delali kolesa. Šli smo na kavo. V šotoru raje spim z nekom.
Brigita Vilar: Zelo všeč postavljanje šotora (ga že dolgo nisem) in da sem v delavniški ekipi lepo sprejeta. Rok je kot angelček letel za ovcami, zvečer pri ognju smo srečali prijetne punce, po letih bila spet pri slapu Kozjak. Noči čudovite, veliko zvezd, slišala sem lisico.
Mateja TdZ: Ponosna na Roka (Dokla), ki je prišel prav do slapa. Izbrali smo si himno - Zakrivljeno palico v roki - in jo tudi večkrat zapeli. Zelo dobro vzdušje. V cerkvi v Soči sta oba Roka zelo doživeto komentirala freske Toneta Kralja. Fajn mi je, da pomivamo v dvojicah.

besedilo: uredništvo
foto: Brigita in uredništvo

V kampu imajo tudi 3 osličke.

Ob Soči

Pred kapelo


Rok je prišel na svoj račun.

Muca počiva v ptičji hišici.

Tako zorijo siri v sirarni Planika v Kobaridu.


  
Za najbolj vroče tudi Soča ni premrzla.




V kapeli pri Ipavcu

Takole preizkušamo bio sirotko.

Ogled filma o sirarstvu

Kavica (in sok) v Lepeni.


Ni komentarjev:

Objavite komentar