nedelja, 15. marec 2015

SKORAJ NAVADNA SREDA

Cel dan je bila sreda. Zjutraj nas je zbudila Vivija. Vprašala sem jo kje je Gorazd, ker ga ni bilo. Imeli smo molitev brez njega. Ko smo jedli zajtrk, je prišla Brigita in mojstri za razbijat kopalnico. Povedala nam je, da je Gorazd na bolniški, ker je zbolel Gašper.
Gledala sem, kako Sandi (mojster) in njegov sin podirata tuš kabino. Jaz bi še gledala, pa smo morali v delavnico. Šivala sem poušterček (blazino). Blago je bilo pretrdo, zato mi ga je Mojca zamenjala.
Popoldan pri malici sem bila slabe volje, zato sem se pogovorila z Brigito.
Uroš je peljal Ireno in Metoda k pedikerki. Jaz sem pripravila hišni večer,  za večerjo široke rezance z zelenjavno omako.  Ko sem rezala čebulo sem jokala.
Ko je prišla Vivija zvečer, sem šla spat. Tako se je končala sreda in drugi dan sem prilepila na postni koledar sonce in en mali oblak.

Zapisali: Maja Beden in Brigita

Skrivnosti tuš kabine

Maja kuha večerjo


Ni komentarjev:

Objavite komentar