sreda, 11. marec 2015

RDEČA KAPICA , MAMA MANKA IN ŠE KDO NA BARKI


V  torek, 17. februarja, smo imeli ob dveh na Barki pustovanje. Okrasili smo jedilnico. Vsi so se namaškarali, le meni ni do tega. Tudi Rol Dokl je bil raje kar navaden delavec.  Glasba  je  bila  super. Imeli smo tudi krofe. Komisija je izbirala najboljše maske. V komisiji so bili Mojca Bolhar, Marjanca Markelj in Rok Drobne. Najprej so oznanili tretjeuvrščene, potem     druge in na koncu zmagovalce. Med najboljšimi  maskami  je  bil Blaž, ki se je napravil v Mamo Manko in je imel na glavi velik slamnik. Tudi Herve je bil dober. Namazal si je obraz na črno in je bil Afričan. Imel je dolgo tuniko. Med skupinskimi maskami sta bila glavna Milan in Silvija, ki sta predstavljala plinsko jeklenko in serviserja. Na obisk so prišli še Rdeča kapica Lucija, ranjenec Klemen, kavbojka Mojca, ura Kristina, tigrica Irena ,.... Bilo je res zabavno. Jaz sem pa samo gledala in poslušala glasbo. 
Naslednji dan, na pepelnično sredo, se je ob  petih zjutraj  rodil  mali  Ožbej. Blaž je že drugič postal očka, Blažka pa mamica. Sedaj Blaža dva tedna ne bo, ker bo na očetovskem dopustu. 


Zapisali Maja Predovič in Mateja TdZ



Ni komentarjev:

Objavite komentar