nedelja, 26. oktober 2014

MAJINE NOVIČKE - BOGOTOVIH PETDESET

V nedeljo smo ob petih popoldan imeli zabavo na Barki, ker je našega Bogota srečal Abraham. Program je bil kar dober in to “V nedeljo zvečer z Mariotom”. Nastopila je Tereza Kesovija, to je bila Alenka, ki je zelo lepo zapela svojo “Prijatelji stari, gdje ste”. Mojca je bila Elda Viler in pela je “Ti si moja ljubezen”. Andrej Šifrer, po domače Gorazd, se je predstavil s pesmijo “Za prijatelje si je treba čas vzet”. Naša gostja je bila tudi Marjana Držaj, ki jo je posnemala Mateja. Oto Pestner­ Blaž je tudi lepo zapel, a se sploh ne spomnem, kaj. Obiskala nas je še Helena Blagne. Zaigrala jo je Sanja s pesmijo “Moj mornarček”. Vsi ti pevci so prišli prav za Bogotovih 50 let. 
Najboljši pa je bil Herve, ki se je napravil v žensko. Imel je črno lasuljo, sandale z visoko petko in nekaj podloženega, kot bi imel prsi. Čudno, da ni imel pobritih nog. Vsi smo se mu smejali, ker je bil res smešen (predstavljal je Edith Piaff).Tudi Elda Viler je bila dobra. Kot bi bila na obali in enako postavo je imela pa je bila Mojca. Najboljša pa je bila Tereza Kesovija. Vsi so zelo lepo zapeli. Potem so vsi nastopajoči prišli na oder k mikrofonu. Pridružila sva se jim Bogo in jaz. Bogotu smo zapeli “Dan ljubezni”. Bogotova mama je jokala od sreče in je dobila rožico.
Sledila je večerja in na koncu torta. Bogotu smo dali darilo. Dobil je CD radio, srajco, angelčka in nekaj za posladkat. Od mene je dobil zelo veliko sliko s pokrajino. Potem so bile prošnje in zahvale za Bogota, zapeli smo “Angelčka” in šli domov.

Čudovita Elda Viler, v ozadju se Mario pripravlja na naslednjega gosta

Oto Pestner in Žena, kijo vroče ljubim

Največje presenečenje večera, Edith Piaff

... in za konec še Dan ljubezni








































 zapisali Maja Predovič in Mateja TdZ
foto Tomas de Zarate





Ni komentarjev:

Objavite komentar