sreda, 1. oktober 2014

JUBILEJNO ROMANJE v LUŽNICO

V petek, 12.septembra, smo šli Barkači na romanje v Lužnico pri Zagrebu, v samostan sester usmiljenk. Tam smo se srečali s prijatelji s hrvaške Barke. Zelo sem bila vesela, da sem srečala Uroša Gradišarja.Vesela sem bila tudi novih obrazov. Spremljala me je Manca Kastelic.
Ko smo prišli, so nam razdelili ključe za sobe. Potem smo pojedli kosilo v jedilnici v dvorcu. Eni so se šli malo sprehodit po velikem park, drugi počivat v sobe. Zvečer smo gledali, kakšni sadeži so zrasli na naših drevesih. Na hruški je bilo veliko zelo različnih hrušk, na trti je zraslo krasno grozdje, leska je bila polna lešnikov,... Še prej smo se v parih pogovarjali, zakaj je lepo na Barki in to napisali na sadje.
V soboto zjutraj smo imeli zajtrk. Potem smo poslušali patra Miha. Razdelili smo se v skupine in se pogovarjali. Pomembno mi je, da sem spoznala nove ljudi. Prevajal nam je Uroš. Imeli smo tudi mašo.
Mislili smo, da bomo igrali nogomet med Slovenijo in Hrvaško, a je bilo slabo vreme. Namesto "fuzbala" smo popoldne plesali. Nazadnje je bila še rojstnodnevna torta in zahvale.
Hvaležni smo vsem, ki so nam pripravili tako lepo romanje.


zapisali Maja Prdovič in Mateja Tomšič de Zarate

Ni komentarjev:

Objavite komentar