ponedeljek, 29. oktober 2018

ROMALI SMO V PROZORJE

Jesen je čas, ko se Barkači odpravimo na skupnostno romanje. Vsako drugo leto ga pripravimo skupaj s hrvaškimi prijatelji iz Korablje, izmenjujoč se pri gostiteljstvu. Prejšnji teden smo bili gostje mi; v "konvoju" treh kombijev in dveh avtomobilov smo se odpeljali proti Zagrebu in naprej v Prozorje, vmes naredili kratek postanek na Otočcu, še doma pa ob fotografijah obudili spomine na pretekla romanja.
Nekaj vtisov:
Najlepše mi je bilo, da smo igrali nogomet. (Rok)
Dobro je bilo, da je Herve vozil kombi. Dobro vozi. Varno vozi. (Sandi)
Imela sem lepo sobo, tudi kopalnico. Hrana je bila dobra.(Tanja)
Zelo lepo druženje. Bolje sem spoznal Barkače. Nisem razumel vsega, kar je govoril p. Miha. G. Marjan je zelo dobro prevajal v nemščino. (Julius)
Všeč mi je bilo, da smo šli na sprehod gledat konje. Pa prijaznega psa sem videla. (Marjanca)
Žal mi je bilo, da sem zamudila uprizoritev v petek zjutraj. Bilo je super, da smo se družili.(Saša)
Maše so mi bile všeč pa molitev pa p. Miha, ko je govoril.(Marinka)
Všeč sta mi bila zborček in ansambel. Tudi druženje in sprehod z Majo. (Mateja TdZ).
Da sem lahko zase posnel nekaj lepih fotk. (Stane)
Prvič je bilo na romanju več instrumentov. Krasno, da je Iva igrala na trobento.(Herve)

besedilo: uredništvo
foto: Stane in uredništvo

Dajmo, Gorazd, še malo potisni - pakiranje

Herve preverja svoje potnike: Sandi, Rok Drobne in Matej

Veselje pred odhodom: Matej in Maja

Še dva resna: Slavko in p. Miha ...

... in trije malo manj resni: Julius, Silvia in Blaž (vseh pet v istem kombiju)




Postanek na Otočcu: p. Miha, Mojca, Slavko, Kristina, Lucija

Dve uri po kosilu - malica: Marjanca lupi jajca ...

... Mojca in Meta pa ponujata pohančke

Naš cilj romanja v Prozorju

Slovenski (ops, slovensko/ukrajinski) del pripravljalne ekipe: Brigita in Oksana


Hiša je bila tudi znotraj skoraj dokončana ;-)

Manjka še Marija

Rok je takoj preizkusil svojo posteljo

Slavenka, zakaj se skrivaš?

"odcepljeni"

p. Miha in Marija, ki se zelo trudi s prevajanjem

Prvič na naših romanjih tudi Iva s trobento. Ob njej Nevenka, Gorana in Valentina

Notranjost hišne cerkve.
Maja in Brigita pozorno poslušata.    

  
Petkov popoldanski sprehod: Kristina, Metod in Kika
Moški z duhovnim branjem: Julius, Bogo, Rok in Herve
Kristina in Tanja počivata
Petkovo plesno popoldne: Bogo in Kika
Premor na svežem zraku: Maja, Saša, Oksana, Julius in Kika
Bogati mladenič Stane
Rok in Mojca
Uganete, kaj ima Marinka v kavni skodelici?
Lucija in Kristina pri delu v skupinah
Kaj si rekla, Silvija? Ženske v belem ...
Moški del male skupine: Julius in Marko
Malo poziranja: Mateja in Maja
Združena zbora in orkestra Barke in Korablje
Na poti z romanja pred mejo
V dvoje je tudi dolga vožnja lažja: Tomaž in Mateja


3 komentarji:

  1. Potrebujete posojilo za dolg za plačilo računov?
    Danes danes prevzemite nadzor nad svojim dolgom
    Na voljo zdaj ponudba posojila za širitev poslovanja?
    Ali potrebujete posojilo za plačilo računov?
    Potrebujete posojilo?
    Potrebujete osebno posojilo?
    Posojilo za širitev poslovanja?
    Zagon podjetja, Izobraževanje,
    Posojilo za konsolidacijo dolgov
    Posojila s trdim denarjem
    Posojilo za kaj?
    Ponujamo posojilo po nizki obrestni meri 3%
    Posojilo brez bonusa,
    Pišite nam: financialserviceoffer876@gmail.com
    Pokličite ali nam dodajte v aplikaciji +918929509036

    OdgovoriIzbriši
  2. Zdravo vsi ,
    Jaz sem Rebeka iz Ljubljane in želim samo izraziti globoko zahvalo Cooprative Rosselli za njihovo iskrenost, odprtost, preglednost, resnicoljubnost, ljubezen in podporo med in po tem, ko so od njih dobili posojila. Precej sem bil v rokah teh prevarantov in čas mi ne bo dovolil, da bi povedal vse, kar sem v zadnjih nekaj mesecih šel po spletu pri gostu ali dobil posojila, da bi se tukaj domoval v slovenščini, ampak Bog mi je odgovoril molitve s podporo in ljubezni gospe Rosselle Riccardo, ki me je sprejela in razumela z menoj kljub mojemu prvotnemu dvomu in nezaupljivosti ter s svojim dobrim srcem in ljubeznijo, zdaj sem lastnica doma prek svojih 2-odstotnih posojilnih skladov in sem se zaobljubila širite to novico in tudi svetu sporočite, da je še vedno pristnih in nekaj dobrih spletnih posojilnic, ki lahko pomagajo in oživijo suho kost, kot sem bila prej. Ne poslušajte in preberite tega pričevanja, ker je to resnična izkušnja, ki spreminja življenje, in vsakdo, ki potrebuje to vrsto obračanja, ne sme oklevati ali dvomiti v to, ker sem dokazal in prisegam na nebesa, da je ta zgodba resnična in tudi zgodba moje izkušnje z njimi. Oglejte si jih po e-pošti, če potrebujete finančna sredstva! email: rossellacooperative@hotmail.com, ali pa jo lahko pokličete prek njenega e-poštnega naslova: rossellacooperative@hotmail.com za hiter klic klepeta ali whatsapp / +35677926593

    Hvala
    Rebeka

    OdgovoriIzbriši
  3. We are Offering best Global Financial Service rendered to the general public with maximum satisfaction,maximum risk free. Do not miss this opportunity. Join the most trusted financial institution and secure a legitimate financial empowerment to add meaning to your life/business.

    Contact Dr. James Eric Firm via
    Email: financialserviceoffer876@gmail.com
    Whatsapp +918929509036
    Best Regards,
    Dr. James Eric.
    Executive Investment
    Consultant./Mediator/Facilitator

    OdgovoriIzbriši