torek, 30. januar 2018

SREČANJE MLADIH V BASLU - drugi del

Vstopila sem na avtobus v Škofji Loki in začelo se je nočno potovanje. Zjutraj smo prišli v Basel. Vsi so bili zelo prijazni in so nas lepo sprejeli. Vsi skupaj smo bivali pri gospe Mayi, ki je imela tri kužke. Kužki so spali z nami.
Zjutraj smo odšli na delavnice. Skupaj z Blažko sva odšli na socialni ogled mesta. Nato sva se peljali s tramvajem v živalski vrt. Najbolj so mi bile všeč žirafe, ker so se zelo lepo gibale. Bilo je veliko ljudi in bila sem v dobri družbi.
Naslednji dan sem na delavnici narisala žirafo in ostali so ocenili delo.
Zadnji večer je bila v naši župniji Sv. duha maša in sledilo je praznovanje Novega leta. Ko sem stopila ven, sem videla prekrasen ognjemet in že je bilo novo leto. Skupaj smo odšli v župnišče, kjer smo imeli festival narodov. Vsaka država je predstavila pesem ali ples.
Všeč mi je bilo, ker smo prepevali eno ljudsko pesem o fantu po imenu Janez, ki je šel v planine, kjer je srečal različne živali in punco. S kretnjami smo kazali, kaj je delal Janez, ostali so nam sledili.
Zadnji dan smo se skupaj z Mayo odpravili na kosilo k njeni sestri. Jedli smo stopljen sir (fondi) s kruhom in solato. Prišel je čas slovesa in odpravili smo se domov.

zapisali Lucija in Blažka

Ni komentarjev:

Objavite komentar