četrtek, 26. maj 2016

TUDI MI SMO SE IGRALI

Včeraj je šla Janikina ženska pohodniška ekipa z dvema moškima predstavnikoma na prireditev "Igraj se z mano" v Ljubljano.
Zbrala sem nekaj vtisov, Stane pa je prispeval fotografije.

Tanja: Folklora mi je bila všeč ampak je Janika rekla, da moramo naprej. Pa hiške, Rok je eno prinesel na Barko. Palačinke so pa imele preveč čokolade noter. Ena gospa nam je ponudila še pecivo. Drugo leto bi še šla.

Stane: Gledal sem, ko so si naši slikali obraze. Pa fotkal sem. Najbolj mi je bilo všeč, ko se je Lucija poskusila sama peljati z invalidskim vozičkom in metati s košarkaško žogo na  koš. Jaz tega nisem poskusil. Srečal sem svoje bivše učiteljice in sodelavke z "Janeza Levca".

Lucija: Na eni delavnici so nam pokazali kako se delajo lutke. Srečala sem gospoda Kešarja, ki nas je imel na Waldorfski šoli telovadbo. Pokazali so mi, kako se naj peljem z invalidskim vozičkom. Je bolj težko. Na obraz so mi narisali metuljčka - to mi je bilo tudi všeč. Tako kot igra z rožicami. Na koncu so me skoraj pozabili.

Maja B.: Videla sem, kako delajo zajčke iz blaga. Meni so narisali levčka in metulja po obrazu in po rokah. Šla sem pogledat otroke, ki so peli in plesali. Najbolj mi je bilo všeč, da smo dobili zastonj palačinke, ene z nutelo, ene z marmelado.


zapisala Mateja TdZ
foto Stane




levinja Maja






resni zajec Rok

In koš!!!!! Bravo, Lucija!




Ni komentarjev:

Objavite komentar