četrtek, 3. marec 2016

JAZ NA KONJA??? NITI POD RAZNO.

 
Popoldan asistentov. V poznih popoldanskih urah smo se sodelavci pripeljali na Janharjev ranč. Pričakali in več kot prijazno so nas sprejeli mladi Janharjevi fantje.

Najprej voden ogled hleva in tam stanujočih belih lepotcev. Potem pa jahanje. Krasno, ampak brez mene. Mama mi je še v mojih rosnih letih pripovedovala svojo dogodivščino s konjem. Konj ni žival, ki bi ji bilo vredno zaupati, je rekla. Njena slaba izkušnja iz mladosti, ki pa je meni nekako zlezla pod kožo.

Ne! Tudi Mojca in Herve sta se opogumila in zajahala konja! Skrita v kotu in z odločnim NE sem ostala sama, mila Jera, kisla cmera. Po prigovarjanju in vzpodbujanju vseh ostalih skoraj nisem imela možnosti. Alenka, kar bo pa bo, sem si rekla, ne dovoli, da pred vsemi izpadeš takšna reva!

Zavihtela sem se na konja s takšno odločnostjo in močjo, da bi ga skoraj preskočila in na drugem koncu pristala na tleh. Komaj sem se ujela. Prijazna žival me je, vso trdo od strahu, prenašala kar nekaj krogov. Zmagala sem!!! Ju-hu-hu!!! In ostala živa!!!

Hvala prijatelji in mladi Janharji, premagala sem enega od svojih strahov!

zapisala Alenka
foto Kika

Mojca



Herve
Ho-

 
ruk!!

Ops, Alenka, a si v redu?

Zmagovalni krog. ČESTITAMO!!

Ni komentarjev:

Objavite komentar