nedelja, 21. februar 2016

PUSTOVANJE NA BARKI

... še nekaj pustnih novic ...
  9. februarja nismo imeli delavnic. Nekateri so se našemili že v hiši, drugi so si izbrali kostume v Barkini skrinji.  Okrog desetih se je povorka počasi odpravila proti trgovini Zorman. Tam so naročili kavo in krofe. Ljudje v avtomobilih so mahali in pozdravljali maškare. Irena se je - ne boste uganili - spet našemila v muco, Stane je bil letos pes, Kristina radio, Bernarda jež, Milan prisrčna čarovnica, Lucija igralska karta, Tanja kavboj, Bogo gospodična iz Avstrije, Blaž Bedanec in Rok Drobne seveda Kekec...
   Nekateri  smo  ostali  na  Barki. Jaz  se ne maskiram več  rada, ker  mi  ni  več  do  tega. Ko  sem bila  mlajša, sem  se  rada,  ker  sem  imela  veselje. 
  Popoldan ob pol treh se je začelo rajanje v jedilnici.  Malo smo jo okrasili z baloni. Stane je vrtel muziko. Bilo je kar živahno in skoraj vsi so plesali.
Meni  je  bila  najbolša  Alenka, ki  je  bila  čarovnica  na  metli.  Ona se res zna smejati kot ena prava čarovnica.
  Janika je predlagala, da bi drugo leto šli na obisk v dom upokojencev in jim malo popestrili dan. To je pa dobra ideja!

zapisali Maja P. in Mateja TdZ
foto Stane

Blanka in Bogo

kavbojka, Kekec in Marinka

Valentinova Janika in gospod doktor Slavko

kuža in šejk iz Arabskih emiratov, zadaj Maja B.


1 komentar:

  1. Potrebujete posojilo za dolg za plačilo računov?
    Danes danes prevzemite nadzor nad svojim dolgom
    Na voljo zdaj ponudba posojila za širitev poslovanja?
    Ali potrebujete posojilo za plačilo računov?
    Potrebujete posojilo?
    Potrebujete osebno posojilo?
    Posojilo za širitev poslovanja?
    Zagon podjetja, Izobraževanje,
    Posojilo za konsolidacijo dolgov
    Posojila s trdim denarjem
    Posojilo za kaj?
    Ponujamo posojilo po nizki obrestni meri 3%
    Posojilo brez bonusa,
    Pišite nam: financialserviceoffer876@gmail.com
    Pokličite ali nam dodajte v aplikaciji +918929509036

    OdgovoriIzbriši