petek, 30. maj 2014

MARINKIN ROJSTNI DAN


V nedeljo sem praznovala Abrahama. Dolgo sem ga čakala. Najprej je bila maša. Maševal je pater Miha. Pri maši so bili moji sorodniki Marcel in Anica, Tonka in Andrej ter prijatelji Milč in Milena pa Renata Karba, Marija Gajšek in mamica. Marija Gajšek in Marjanca sta prikazali moje darove.
Dobila sem veliko daril: velikega angela in angelčka, rože, kavico, vanilijev kapučino,…
Po maši smo imeli vsi kosilo. Lucijin oče je prinesel harmoniko. Zaigral je poskočno polko in Mi se imamo radi. S Klemenom Kastelicem sem plesala. Mami je plesala z Hervejem.
Tortica je bila jagodova, srednje dobra.
Imela sem se zelo lepo.

Marinka Benko



Marinka in ga. Benko pri maši



Marinka še med plesom občuduje "harmonke"


družinska slika
naš harmonikar g. Pezdirc

 


Ni komentarjev:

Objavite komentar