petek, 3. januar 2014

Na pobudo Martine Koja (žene avstrijskega ambasadorja Clemensa Koje) smo se Barkači v torek ,17.12., srečali z diplomati in prijatelji iz Avstrije, Nizozemske, Amerike in Slovenije. Klemen nas je (Roka, Lucijo, Staneta, Ireno, Marjanco in Brigito), odpeljal takoj po kosilu v Ljubljano. Po poti smo mu pomagali preganjati tremo. Pred hotelom Trend Austria nas je že čakala Manca. Hotel je bil lepo okrašen. Zelo lepa je bila tudi novoletna jelka, na kateri je bilo veliko lučk.
V dvorano smo se peljali z dvigalom. Pridružila se je še Mici – ravno prav, da smo z združenimi močmi skušali prepričati računalnik, naj pokaže pripravljene slike – nam je uspelo!!! Najprej je Martina vse lepo pozdravila. Manca je z Marjanco predstavila Barko, Klemen pa je po moško dodal tehnične podatke. Rok je medtem risal portret Božička. Sledil je kratek film francoske Barke »I am« in nas ogrel za Stanetovo pričevanje. Potem smo delo nadaljevali v dveh skupinah. Vsak je povedal kaj počne, kako živi in kaj mu v življenju veliko pomeni.
Ker so diplomati govorili angleško, smo bili veseli Rozi, ki je vse prevajala. Ena skupina, je bila zelo glasna in nasmejana, druga pa je bolj mirno modrovala.
Med pavzo so nam hotelski natakarji postregli s kavo in sokom, seveda ni manjkalo niti božično pecivo. Druženje nam je popestril mali sinko novinarke, ki se je igral »malo tu malo tam« dokler ni kljub visokim gostom mirno zaspal.
Vsi smo prejeli darilce – dišečo blazinico in božični čaj ter piškot. Tri ure so minile kot bi pihnil in morali smo domov.

Skupaj obnovili popoldan Irena Jazbar in Brigita Vilar
Foto: Stane Grandljič




1 komentar:

  1. Hvala Bogu, da sem v DR osagiede verjel, ko sem prebral toliko pričevanj o njegovem delu in se odločil, da ga bom poklical. Jaz sem Kovačič Jožef. Pišem svoje pričevanje, za katerega nikoli nisem mislil, da je mogoče. Preden sem spoznal DR Osagiedeja, sem začutil, da je to vraževerna vera in da čarovnije niso znanstveno dokazane, toda to uroka me je prepričalo v nekaj drugega. On je dober človek. Svojo bivšo ženo sem našel s pomočjo tega človeka po štirih letih poskusov, vendar ni bilo mogoče ničesar pokazati. Če preberete pričevanje DR Osagiedeja, je res. Moja žena Sharon me je zapustila več kot 4 leta in rad bi jo vrnil in jo poskušal prositi, naj se vrne, vendar me je obšla gluha in me javno razglasila za absurdno. DR osagiede mi je poslal eden od mojih prijateljev, ki mu je pomagal tudi na mojem delovnem mestu, in sem mu povedal, da je vraževeren in da je nor, da verjame v takšne fetišistične stvari. Toda po tolikih mislih o tem sem šel na spletno stran in se odločil, da ga pokličem po e-pošti. Hitro mi je dal številko svojega mobilnega telefona in pogovarjali smo se že dolgo časa. On je najboljši. Preden je napisal službo, sem že imel zavarovanje. V treh dneh je moja bivša žena prišla po štirih letih posmeha, da je nekoristen človek, prišel k meni in me vprašal. Nisem vedel, kaj je ta človek naredil, vendar je zelo dober pri tem. Zahvaljujem se mu in mojemu prijatelju, ker ga poznam vsak dan v mojem življenju. Mislim, da bo pomagal vsakomur, ki prosi za pomoč. Kontaktirali ga boste na doctorosagiede75@gmail.com ali WhatsApp +2349014523836
    in je tudi sposoben ...
    1) ljubezenske igre
    2) izgubljene ljubezenske uroke
    3) ločitev
    4) zakonca zakonca
    5) očarljivo vezivo
    6) uroki raztapljanja
    7) simulirajte majhnega ljubečega prijatelja
    8.) boste napredovali v črkovanju vaše pisarne / loterije
    9) bo zadovoljila vašo ljubezen
    10) želite biti bogati
    doctorosagiede75@gmail.com ali
    whatsapp +2349014523836

    OdgovoriIzbriši