sreda, 3. maj 2017

MAJINE NOVIČKE

 Bile  so  4  študentke  iz Zagreba na  praksi,  spale  so  v  Janikini  delavnici.
Ime  jim  je  bilo  Lucija, Mateja, Barbara  in  seveda  za  eno  sem  pozabila. 
Zelo  lepo  je  bilo,  ko so  bile  z nami  Hrvatice.  Lucija  je  bila v  Lesni  delavnici.  Brusila  je  trto, vse  sem  ji pokazala. Lucija  je  tudi  pulila  plevel.
14. aprila  pa  smo  imeli Križev  pot. Vsi  so šli peš,  jaz  pa  sem  počakala  na  klopci,  da  so prišli do  vrha.  Takrat  je bil  kar  lep  dan.
13. aprila  smo  imeli  obred umivanja  nog  in  zadnjo  večerjo.  Pričakovala  sem  Uroša Gradišarja  pa  ga  ni  bilo. To  je  pomebno,  da  sta  prišla  Manca  in  Klemen. Zelo  sem  ju  bila vesela. Saj  bi  bila  tudi  vesela,  če  bi  prišel  Uroš  Gradišar.

zapisala: Maja Predovič

Ni komentarjev:

Objavite komentar